Compare
Sigma Shop


PRŮVODCE REKLAMACEMI
 

Vážení zákazníci, je nám líto, že musíte řešit tak nepříjemnou záležitost, jako je reklamace zboží. Připravili jsme pro vás přehledný manuál, jak při reklamaci postupovat, aby vše proběhlo k vaší spokojenosti.

1.    Pro reklamaci vám stačí si připravit:

  • Vyplněný formulář, který najdete zde.

2.    Reklamovat zboží můžete následovně:

  • Osobně na kterékoliv z našich prodejen. Seznam prodejen najdete zde. Prodejce s vámi vyplní reklamační protokol a zařídí přepravu zboží.
     
  • Zboží můžete zaslat na náš centrální sklad do Hranic*
    Adresa: sklad SIGMAshop.cz - Tovární 2270, 753 01, Hranice
    Na email vám zašleme kopii reklamačního protokolu.

*V případě uznání reklamace vám budou vráceny vzniklé náklady na přepravu na účet.

Pokud zboží zasíláte přepravní společností, buďte prosím důslední při jeho balení, aby přepravou nedošlo k dalšímu nežádoucímu poškození.

3.    Co se děje s reklamovaným zbožím:
 

  1. Zboží přijmeme u nás a přidělíme k němu reklamační protokol s číslem reklamace.
  2. Zboží je předáno na autorizovaný servis, kde ho posoudí technik a následně opraví nebo vymění.
  3. O průběhu reklamace vás průběžně informujeme emailem.
  4. Vyřízenou reklamaci dopravíme zpět k vám.
 

4.    Kdy bude reklamace vyřízena?
 

Reklamaci se snažíme vyřídit v co nejkratším termínu a bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dní.


5.    Jakmile je reklamace vyřízena, informujeme vás na email. Mohou nastat tři varianty:
 

  1. Reklamace je uznána a zboží je opraveno
    - zboží zasíláme na adresu, nebo je k vyzvednutí na prodejně (podle vaší preference)
  2. Reklamace je uznána, zboží však nelze opravit
    - zpravidla zasíláme nový produkt (přepravní společností, nebo na prodejnu, podle vaší preference), může však dojít i k vrácení peněz, pokud je nové zboží z nějakého důvodu nedostupné
  3. Reklamace není uznána
    - v takovém případě nám přijde ze servisu návrh ceny za opravu zboží, který vám předáme. S opravou můžete nebo nemusíte souhlasit. Po souhlasu je zboží opraveno a zasláno na vaši adresu formou dobírky. V případě nesouhlasu můžeme poškozené zboží vrátit zpět k vám, nebo jej ekologicky zlikvidujeme.

Pro komunikaci ohledně reklamací, informace, nebo zaslání potřebných dokumentů využijte emailovou adresu objednavky@sigmashop.cz.

 

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY K REKLAMACÍM
 

Koupil jsem si zboží, ale nefunguje, co mám dělat?

Zboží nám vraťte v rámci odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě, viz odkaz Vrácení zboží do 14 dní.
 

Potřebuji k reklamaci fakturu nebo jiné dokumenty?

Fakturu mít nemusíte, postačí nám její číslo, případně číslo vaší objednávky. Dále vyplněný dokument, který najdete zde.
 

Musím s reklamovaným produktem zasílat i jeho příslušenství?

Nemusíte, ale příslušenství může být příčinou závady, případně může být nutné ke správnému otestování produktu, příslušenství tedy je lepší přidat k produktu.
 

Nefunguje mi nabíječka (nebo jiné příslušenství), musím reklamovat celý přístroj?

Nemusíte, ale servis většinou požaduje kompletní zboží, aby mohli vyzkoušet správnost fungování.
 

Přišla mi nekompletní objednávka/zásilka, co mám dělat?

Dejte nám vědět, co vám dorazilo a co vám chybí. Dodávku zboží prověříme a následně vám navrhneme řešení.
 

Koupil jsem si omylem špatný model, co mám dělat?

Zboží v originálním obalu, nepoškozené a nepoužité nám zašlete zpět. Na oplátku vám zašleme model, který vám bude vyhovovat. Doplatek nebo přeplatek se řeší převodem na účet.
 

Zásilka mi přišla poškozená, co mám dělat?

Viz odkaz Co dělat, když Vám přijde poškozená zásilka.
 

Kde můžu zboží reklamovat?

Zboží nám můžete zaslat na centrální sklad e-shopu,
na adresu: sklad SIGMAshop.cz, Tovární 2270, Hranice 753 01.
Nebo můžete reklamované zboží předat na kterékoli naší prodejně.
 

Potřebuji originální obal od výrobku k reklamaci?

Originální obal k produktu není potřeba, je však nejvhodnější k přenášení produktu.
 

Můžu si při reklamaci vybrat, jestli budu chtít vrátit peníze nebo nový produkt?

Ano, při zadávání reklamace můžete udat možnost řešení, která by vám vyhovovala. Její konkrétní vyřešení se však stanovuje dle zákona.
 

Kdy bude moje reklamace vyřízena?

Reklamace se snažíme vyřídit v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dní.

Síť poboček po celé ČR
Síť poboček po celé ČR
Odborný a zkušený personál
Odborný a zkušený personál
Značka kvality od roku 1868
Značka kvality od roku 1868