Sigma Shop
- Akce
- Výprodej
- Čerpadla a čerpací technika
- Domácí vodárny
-
Náhradní díly čerpadel
- SIGMA 32-SVA
- Statory a vřetena
- Difuzory
- Hřídele
- Kluzná ložiska
- Kolena
- Kroužky ostatní
- Ložisková tělesa
- Manometry
- Míchadla
- Motory a motorová vinutí
- Oběžná kola
- Olejové vany
- Ostatní
- Pero
- Pouzdra hřídele a článku
- Pouzdra ucpávky a kluzná
- Příruby
- Půlspojky a vložky
- Řezací zařízení
- Rotory
- Sací a výtlačná tělesa
- Spirální skříně a pláště
- Spojky motoru
- Spojovací materiál
- Těsnění
- Trubky
- Ucpávky
- Unašeče
- Víka sací, příložky, difuzory
- Víka ucpávky
- Víka, kryty svorkovnic
- Vložky, převaděče, rozvaděče
- Výtlačné tvarovky
- Základové desky
- Zátky a kontrolní šrouby
- Nádoby a nádrže na vodu
- Vodoinstalační materiál
- Zavlažovací technika
- Zahradní technika
-
Zahrada a volný čas
- Pěstování
- Zahradní bazény
- Grilování
- Zahradní nábytek
- Zahradní topidla
- Pískoviště
- Trampolíny
- Hračky na zahradu
- Dětské houpačky
- Dětské skluzavky
- Kompostéry
- Odpuzovače zvířat
- Skleníky a pařeniště
- Zahradní domky a přístřešky
- Dílna
-
Nářadí
- Aku nářadí
- Ruční nářadí
- Zahradní nářadí
- Elektrické nářadí
- Pneumatické nářadí
- Dětské nářadí
- Pořadače, kufry a boxy
- Elektrocentrály
- Vše pro domácnost
- Spotřební materiál
Reklamace a servis Milwaukee
Vážení zákazníci, zakoupili jste si zboží výrobce Milwaukee, který poskytuje službu zvanou E-SERVICE. Jedná se o službu, která nabízí záruční (reklamace) i pozáruční servis vašeho nářadí. Jednoduše si díky této službě vyřídíte vaše reklamace či opravy. K tomu, abyste mohli využít této služby je však potřeba, abyste si vaše nářadí registrovali. Proto jsme pro vás připravili jednoduchý přehled.
Výhody služby E-SERVICE
- Tato služba je poskytována přímo výrobcem, jedná se tedy o autorizovaný servis, který zaručuje originální náhradní díly a opravu provedenou skutečnými odborníky.
- Po registraci nářadí si jednoduše zažádáte o vyzvednutí na vaší adrese, a to zcela zdarma. Ušetříte tak čas i námahu.
- Po celou dobu vás pak servis informuje o postupu probíhající reklamace či pozáručního servisu. Nakonec vám zboží zašle opět až domů.
Krok za krokem
Krok 1. ZAREGISTRUJTE NÁŘADÍ ONLINE
Navštivte stránku cz.milwaukeetool.eu/service a zaregistrujte vaše nářadí (nebo si vyhledejte již zaregistrované nářadí) a klikněte na opravu. Potvrďte, jestli se na vaše nářadí vztahují nebo nevztahují záruční podmínky.
Krok 2. VYBERTE MOŽNOST VYZVEDNUTÍ A DODÁNÍ
Vyberte si jednu z následujících možností pro odevzdání a vyzvednutí vaší opravy:
A) Odvoz a dovoz domů
B) Odevzdání a vyzvednutí na vámi zvoleném místě
C) Odevzdání a vyzvednutí na vámi zvoleném sběrném místě sítě dopravce
Krok 3. POPIS ZÁVADY
Přidejte popis závady vašeho nářadí a zvolte, jestli chcete obdržet zprávu o sledování emailem nebo sms.
Krok 4. POTVRZENÍ OPRAVY
Potvrďte žádost o opravu. Poté si můžete prohlédnout shrnutí vaší žádosti, kde budete mít možnost v případě potřeby provést úpravy. Když budete se žádostí spokojeni, klikněte na Tisk štítku a připevněte váš štítek na balíček.
Krok 5. VYZVEDNUTÍ NÁŘADÍ
Vaše nářadí vyzvedne a odveze do servisního centra kurýr, který byl schválený Milwaukee. Můžete sledovat opravu vašeho nářadí online (sms nebo emailem, pokud tak zvolíte) v následujících etapách:
• Vyzvednutí kurýrem
• Příchod do servisního centra
• Nářadí je opraveno
• Vyzvednutí nářadí kurýrem ze servisního centra
• Odvoz zpátky k vám
Krok 6. DODÁNÍ NÁŘADÍ
Po opravě bude vaše nářadí dodáno na vámi vybrané místo.
Upozornění: Pokud si objednáte vyzvednutí u vás doma do 12:00, dopravce si zboží může vyzvednout ještě ten samý den.
Pokud si s postupem reklamace nejste jistí, můžete se na nás kdykoli obrátit zde.