Compare
Sigma Shop


Vážení zákazníci, upozorňujeme vás, že je nutné před převzetím zásilky zkontrolovat její stav!

PRŮVODCE ŘEŠENÍ POŠKOZENÉ ZÁSILKY
 

Převzali jste od dopravce zásilku, která byla poškozená nebo rozbitá? Neváhejte a obraťte se neprodleně s její reklamací přímo na dopravce. Je to nejrychlejší cesta k vyřízení.

Touto cestou reklamujte u dopravní společnosti i zboží, které bylo převzato jako v pořádku, a poškození bylo zjištěno až po rozbalení krabice. Aby mohlo k této reklamaci dojít v pořádku a k vaší spokojenosti, je potřeba balík rozbalit co nejdříve po převzetí.

Řešení reklamace se společností PPL

Pokud převezmete zásilku, která má viditelně poškozený obal, sepište s řidičem do protokolu o předání, že je obal poškozen. Pokud není obal viditelně poškozen, v pořádku převezměte zásilku.
 

Jakmile po rozbalení zjistíte poškození dodaného zboží, postupujte dle kroků níže:

1. Reklamaci je potřeba provést do 48 hodin od převzetí zásilky.
2. Poškozenou zásilku nafoťte (včetně obalu, výplně, štítku na krabici).
3. Uchovejte všechny doklady v zásilce i na zásilce (štítek).
4. Nahlášení škody proveďte emailem reklamace@ppl.cz. Na email zašlete číslo zásilky (najdete ho na štítku), rozsah poškození a pořízené fotografie.
5. Společnost PPL vás poté kontaktuje, a dohodne se s vámi na vyzvednutí zboží, které vrátí zpět k nám. Dořešení reklamace je pak již na nás. Vy od nás obdržíte nové zboží.

Řešení reklamace s Českou poštou

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dní po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení.

Řešení reklamace se společností TOPTRANS

Pokud převezmete zásilku, která má viditelně poškozený obal, sepište s řidičem do protokolu o předání, že je obal poškozen. Pokud není obal viditelně poškozen, v pořádku převezměte zásilku.
 

Jakmile po rozbalení zjistíte poškození dodaného zboží, postupujte dle kroků níže:

1. Reklamaci je potřeba provést do 48 hodin od převzetí zásilky.
2. Poškozenou zásilku nafoťte (včetně obalu, výplně, štítku na krabici).
3. Uchovejte všechny doklady v zásilce i na zásilce (štítek).
4. Nahlášení škody proveďte emailem hrabsky@toptrans.cz. Na email zašlete číslo zásilky (najdete ho na štítku), rozsah poškození a pořízené fotografie.
5. Společnost TopTrans vás poté kontaktuje, a dohodne se s vámi na vyzvednutí zboží, které vrátí zpět k nám. Dořešení reklamace je pak již na nás. Vy od nás obdržíte nové zboží.

Síť poboček po celé ČR
Síť poboček po celé ČR
Odborný a zkušený personál
Odborný a zkušený personál
Značka kvality od roku 1868
Značka kvality od roku 1868