Reklamační řád

Vážení zákazníci, je nám líto, že musíte řešit tak nepříjemnou záležitost, jako je reklamace zboží. Připravili jsme pro vás přehledný manuál, jak při reklamaci postupovat, aby vše proběhlo k vaší spokojenosti.

 

Pro reklamaci si připravte zejména:

  1. Fakturu za zboží*
  2. Popis závady
    Buďte konkrétní. Ze zprávy „Nefunguje“ toho náš technik nic moc nevyčte :)
     

* Pokud nemáte fakturu za zboží, lze ji dohledat podle čísla objednávky. Takovou informaci najdete ve své mailové schránce. Pomůžeme Vám s dohledáním na naší infolince 585 696 898, nebo piště na adresu servis@sigmashop.cz.



Reklamovat zboží můžete následovně:

  • Osobně na kterékoliv z našich prodejen
    Prodejce s Vámi vyplní reklamační protokol a zařídí přepravu zboží.
  • Zboží můžete zaslat na náš centrální sklad do Lutína*
    Adresa: SIGMAshop.cz - sklad, Jana Sigmunda 79, 783 50 Lutín
    Na email Vám zašleme kopii reklamačního protokolu.

* Pokud zboží zasíláte přepravní společností, buďte prosím důslední při jeho balení, aby přepravou nedošlo k dalšímu nežádoucímu poškození.

 


Kdy bude reklamace vyřízena?

Reklamaci se snažíme vyřídit v co nejkratším termínu. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů.

Jakmile je reklamace vyřízena, budeme vás informovat. Mohou nastat tři varianty:

  • Reklamace je uznána a zboží je opraveno
    - zboží zasíláme na adresu, nebo je k vyzvednutí na prodejně
      (podle toho, jak jsme zboží obdrželi)

  • Reklamace je uznána, zboží nelze opravit
    - zpravidla zasíláme nový produkt
      (přepravní společností, nebo na prodejnu, podle toho, jak jsme zboží obdrželi)
     
  • Reklamace není uznána
    - v případě zájmu zboží zasíláme zpět na adresu, nebo je k vyzvednutí na prodejně
       (podle toho, jak jsme zboží obdrželi)
    - případně lze sjednat mimozáruční opravu na emailu servis@sigmashop.cz.

 

Pro komunikaci ohledně reklamací, informace, nebo zaslání potřebných dokumentů využijte emailovou adresu servis@sigmashop.cz.