Co dělat, když vám přijde poškozená zásilka

Vážení zákazníci, převzali jste od dopravce zásilku, která byla poškozená nebo rozbitá? Neváhejte a obraťte se neprodleně s její reklamací přímo na dopravce. Je to nejrychlejší cesta k vyřízení.

 

Řešení reklamace s Českou poštou

  1. Reklamaci je potřeba provést do dvou dnů od převzetí zásilky
  2. Poškozenou zásilku nafoťte
  3. Nevyhazujte původní balení včetně výplně zásilky
  4. Uchovejte všechny doklady v zásilce i na zásilce (štítek)
  5. Vyplňte prosím reklamační formulář
  6. Pokyny k vyplnění formuláře najdete zde
  7. Reklamaci proveďte osobně na kterékoli pobočce České pošty
  8. Reklamace bude vyřízena v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30ti dnů

 

Řešení reklamace se společností TOPTRANS

  1. Pokud převezmete zásilku, která má viditelně poškozený obal, sepište s řidičem do protokolu o předání, že je obal poškozen
  2. Reklamaci je potřeba provést do tří dnů od převzetí zásilky
  3. Poškozenou zásilku nafoťte
  4. Nevyhazujte původní balení včetně výplně zásilky
  5. Uchovejte všechny doklady v zásilce i na zásilce (štítek)
  6. Reklamaci můžete podat online prostřednictvím reklamačního formuláře, telefonicky na čísle
    602 753 842, nebo emailem hrabsky@toptrans.cz
  7. Reklamace bude vyřízena v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30ti dnů

 

Řešení reklamace se společností PPL

  1. Pokud převezmete zásilku, která má viditelně poškozený obal, sepište s řidičem do protokolu o předání, že je obal poškozen
  2. Reklamaci je potřeba provést do tří dnů od převzetí zásilky
  3. Poškozenou zásilku nafoťte
  4. Nevyhazujte původní balení včetně výplně zásilky
  5. Uchovejte všechny doklady v zásilce i na zásilce (štítek)
  6. Nahlášení škody můžete provést buď prostřednictvím reklamačního formuláře, telefonicky na čísle
    225 331 500, nebo emailem reklamace@ppl.cz
  7. Pokyny k reklamaci naleznete zde
  8. Reklamace bude vyřízena v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30ti dnů